Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Pozycjonowanie stron metodami SEO i SEM

    W nomenklaturze specjalistycznej wyróżnia się dwie metody pozycjonowania stron internetowych – SEO i SEM. Pierwsza z nich Search Engine Optimization oparta jest na naturalnych wynikach wyszukiwania poprzez użycie fraz lub słów kluczowych określana również mianem pozycjonowania semantycznego. Druga – Search Engine Marketing – jest wersją rozszerzoną bazująca dodatkowo na drogich kampaniach linków sponsorowanych np. AdWords. SEM można by zdefiniować jako optymalizację poprzez wdrożenie zmian połączoną z Pay Per Click czyli odpłatnymi kliknięciami w linki. Ta technika marketingowa wsparta o sztuczną stymulację ruchu sieciowego ma na celu doprowadzenie do szybkiego wybicia się witryny na szczyty wyszukiwań co nie ma niestety przełożenia na jej faktyczną wirtualną popularność. Wiąże się ona nie tylko z wysokimi kosztami za nakręcanie oglądalności ale również z dużą dozą niepewności i niebezpieczeństwem związanym z zaprzestaniem procederu i gwałtownym spadkiem rankingu serwisu lub portalu. Oczywiście z założenia twórcy tej metody liczą na efekt domina czyli na mechanizm zwiększonej ilości odwiedzin pociągającej za sobą jeszcze większą oglądalność. Wdrożenie tej metody może być jednak efektywnym środkiem na jej pozycjonowanie, powinno wtedy następować obok zakrojonych na dużą skalę innych działań np. przebudowy strony dostosowanej do celu strategicznego i potrzeb klientów.

    hologramy kolekcjonerskie allegro | bawaria motors katowice opinia