Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Pozycjonowanie lokalne lub regionalne

    W kategorii pozycjonowania od pewnego czasu pojawiła się nowa subkategoria określana mianem pozycjonowania lokalnego lub regionalnego. Zamiast konkurować na rynku globalnym firmy decydują się na promocję branży, w której prowadzą działalność wiążąc ją z wybranym miastem bądź województwem. Plusem takiego rozwiązania jest z jednej strony mniejsza ilość podmiotów operujących w danym sektorze gospodarki, a tym samym łatwiejsze przebicie się na rynku ze swoimi produktami lub usługami, z drugiej strony pozycjonowanie serwisów lub portali internetowych jest o wiele tańsze. Uzyskanie wysokiej pozycji fraz czy słów kluczowych w wynikach wyszukiwarek dla konkretnej miejscowości jest zdecydowanie bardziej skuteczne z punktu widzenia biznesu lokalnego np. sklepów i lokali usługowych jeżeli adresatami są głównie klienci z danego regionu. Jeżeli internauta będzie np. szukał informacji na temat punktów gastronomicznych w danym mieście wpisze do wyszukiwarki frazę zawierającą konkretną, interesującą go lokalizację. Dlatego też przedsiębiorca świadomie decydując się na ograniczenie w pozycjonowaniu odnosząc się wyłącznie do wybranego regionu osiągnie znacznie szybciej zamierzony efekt lokalnej popularyzacji swojej witryny, a zaoszczędzone w ten sposób środki finansowe będzie mógł zagospodarować na rozwój biznesu.

    pozycjonowanie stron jelenia gora | power bank z nadrukiem | Polskie kwiaciarnie