Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Nagłówek – drugi tytuł strony

    Przy pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach bardzo pomaga użycie nagłówków wraz z odpowiednimi słowami kluczowymi. Szczególnie duże znaczenie ma nagłówek pierwszego rzędu, który zajmuje istotną pozycję w korpusie całej strony WWW. Dobrze jest, jeśli w nagłówku nie powtarzają się słowa kluczowe. Nikt nie lubi czytać wciąż o tym samym. Warto jest zadbać o możliwie jak największe urozmaicenie nagłówka, co może naprawdę bardzo się opłacić. Może to wywrzeć duży wpływ na wzrost popularności strony. Poza tym dobrze jest także, jeśli nagłówki są krótkie. Zbyt duża liczba znaków utrudnia należyte pozycjonowanie stron internetowych, a w dodatku sprzyja zbędnym powtórzeniom wyrazów. Ludzka pamięć również o wiele lepiej zapamiętuję to, co jest krótkie. Niewielka długość automatycznie jest kojarzona przez podświadomość z mniejszą ilością wysiłku i mniejszą ilością połączeń nerwowych, które trzeba będzie aktywować. To, o czym piszę, może wydawać się z pozoru banalne, jednak właśnie takie czynniki w dużej mierze wpływają na to, jakie miejsce witryna zajmuje w wyszukiwarkach. Nagłówek pierwszego rzędu dobrze jest umieścić na prawdziwie uprzywilejowanym miejscu, czyli – na samym początku body. Oczywiście najbardziej zawsze powinno dbać się o tytuł, ponieważ przy praktykach SEO to on jest najważniejszy. Jednak dobre nagłówki także mogą się bardzo przydać.

    4People SEO Katowice