Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Wrzesień 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

    Medialna kampania marketingowa czy pozycjonowanie stron internetowych?

    Wielu przedsiębiorców boryka się z podjęciem decyzji czy bardziej efektywne będzie przeznaczenie środków finansowych na kampanię reklamową transmitowaną w mass mediach czy optymalizację serwisu lub portalu wraz z jego pozycjonowaniem w popularnych wyszukiwarkach internetowych ? Jeżeli dany podmiot gospodarczy dysponuje znaczącym budżetem można byłoby się pokusić o połączenie tych dwóch mechanizmów marketingowych tworząc wspólną koncepcją promocyjną firmy. Przede wszystkim należałoby jednak na wstępie doprowadzić do przebudowy strony oraz jej fachowej indeksacji w celu pozyskania nowych konsumentów i tym samym zwiększenia obrotów przedsiębiorstwa. Jeżeli ten etap zostałby już wdrożony wtedy dodatkową zachęta dla potencjalnych nabywców byłaby reklama we wszystkich środkach przekazu: na ulicach, telewizyjna, radiowa i prasowa. W sytuacji natomiast gdy podmiot gospodarczy posiada tylko ograniczone środki pieniężne należałoby się zastanowić czy często tańsze przedsięwzięcie jakim jest pozycjonowanie strony internetowej i wzrost jej popularności nie będzie bardziej racjonalnym wyborem od jednorazowej, zmasowanej kampanii multimedialnej. Oczywiście rezultaty mogą nie być tak spektakularne jak w trakcie czy zaraz po promocji w mass mediach ale okażą się bardziej wymierne w aspekcie długofalowej ich oceny.

    Skuteczna reklama w Google | marketing developerów