Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Październik 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

    Koszt pozycjonowania stron internetowych

    Jaki jest koszt pozycjonowania stron internetowych i jakie formy współpracy oferują firmy specjalizujące w tej dziedzinie ? Do najpopularniejszych form rozliczeń zleconych usług pozycjonowania należą: odpłatność dopiero po uzyskaniu określonego efektu czyli znalezienia się witryny na czołowych pozycjach w pierwszej dziesiątce w wyszukiwarkach, abonament w przypadku pozycjonowania kilkudziesięciu słów kluczowych oraz tzw. long tail czyli forma rozliczeń dedykowana wyłącznie do sklepów internetowych badająca ruch generowany przez frazy produktowe i / lub producenckie. Pierwsza z wymienionych – opłata za efekt – jest najbardziej rozpowszechnionym rodzajem kalkulacji z uwagi na miarodajne efekty, za które zlecający uiszcza konkretną zapłatę. Jest to o tyle bezpieczna formuła współpracy i najczęściej wybierana przez przedsiębiorców, że w przypadku nie osiągnięcia topowych pozycji w wyszukiwarkach dla zadanych słów kluczowych w danym czasie, klient nic nie płaci za usługę. Z kolei druga formuła stałej odpłatności abonamentowej jest całościowo droższa ale w efekcie tańsza co do kosztu jednostkowego dla użytej frazy. Odnosi się bowiem do dużej ilości tagów oraz bazuje na nieustającym monitorowaniu liczby wejść z danych słów kluczowych, a jeżeli generowana przez nie liczba odwiedzin jest niezadowalająca, frazy są wymieniane i dobierane tak aby zwiększały oglądalność witryny.

    koszulki z logo firmy