Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Reklama telewizyjna, prasowa i internetowa

    Reklama może mieć dużą moc, co na pewno wszyscy wiemy. Zdecydowana większość reklam ma przede wszystkim charakter informacyjny, a więc dzięki niemu możemy dowiadywać się o najnowszych produktach czy usługach nam świadczonych. Co więcej, możemy również wyróżnić takie reklamy, które mają zasięg nieco bardziej społeczny i ich celem jest wywoływanie określonych postaw społecznych, ale na pewno są to nieco rzadsze reklamy. W każdym bądź razie najczęściej możemy zetknąć się przede wszystkim z reklamami telewizyjnymi, prasowymi oraz radiowymi, które mają właśnie charakter informacyjny. Ich celem jest nie tylko przekazanie konkretnej informacji, ale również nakłonienie odbiorcy do wywołania określonej reakcji, a więc na przykład nakłonienie do reakcji zakupu, jeśli chodzi o towar i do reakcji korzystania z usług, jeśli chodzi o świadczone usługi. Obok reklam telewizyjnych, prasowych oraz radiowych coraz częściej pojawia się również reklama internetowa, która ma coraz szersze grono zwolenników. Przede wszystkim taka reklama wydaje się być niezwykle skuteczna i dzięki niej możemy się promować nie tylko na skalę własnego miasta, ale nawet na skalę całego kraju. Niewątpliwie jest to bardzo duża zaleta. A co więcej, jako, że Internet obala wszelkie granice czasowe i terytorialne, nasza reklama może docierać do odbiorców, bez względu na miejsce i czas.

    praca opolskie