Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Październik 2020
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

    Współpraca z potencjalnym klientem

    Okres współpracy z klientem dzieli się zasadniczo na dwie fazy. Przede wszystkim zaczyna się od polowania. Potencjalny klient może nie odczuwać tego w ten sposób, że jest na celowniku danej firmy, jednakże każde szanujące się przedsiębiorstwo poświęca sporo czasu na wymyślanie odpowiednich akcji promujących ich produkty czy usługi. Reklamy zmieniają się po to, aby trafiać co rusz do innych grup docelowych. Biorąc pod uwagę samą reklamę w Internecie, w tej fazie dana firma pojawia się na banerach popularnych stron, linki pojawiają się w momencie wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce internetowej, a ponadto zasypują nas maile na komercyjnych kontach pocztowych. Kiedy już skusimy się, aby skorzystać z oferty danej firmy, mamy szansę na to, aby jako wierny klient mieć szansę na udział w promocjach czy konkursach organizowanych dla stałej klienteli. Niestety, wciąż niewiele firm to stosuje. Aczkolwiek dzięki znanemu portalowi społecznościowemu, na którym swe konta posiadają również firmy, coraz częściej klienci mogą skorzystać z oferowanych konkursów, co z kolei pozwala na promowanie marki wśród znajomych. Dbanie o zdobytego już klienta jest bardzo ważne, to właśnie druga faza współpracy z konsumentem. Nic przecież nie działa tak skutecznie, jak wyrażanie dobrych opinii wśród znajomych i rodziny. Wiele firm o tym zapomina.

    Drukowane kupony z unikalnymi kodami rabatowymi znajdziesz w Drukarni Designer pod adresem printhub.pl | szkolenia sprzedazowe rzeszow | Intesi - sklep - wyposażenie wnętrz online | epanel.pl/epanel/regulamin/