Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Współczesny obraz reklamy

    Dzisiaj marketing internetowy przechodzi prawdziwy renesans i nikt chyba nie spodziewał się przed dekadą, że reklamowanie się w sieci przyjmie tak nowatorskie i ogromne rozmiary. Coraz większy wpływ na to, czy jakiś film albo gwiazda muzyki odniesie międzynarodowy sukces decydują nie wytwórnie i menadżerowie albo specjaliści od zarządzania w wytwórniach fonograficznych a coraz częściej to samo zainteresowanie lub jego brak ze strony Internautów może tak wypromować amatora na gwiazdę muzyki jak i zniszczyć reputację osoby znanej na scenie od lat. Dlatego marketingowcy muszą jednocześnie bardzo odważnie i skutecznie wykorzystywać Internet do informowania użytkowników i klientów o nowych premierach i wydarzeniach, utrzymywać jednocześnie kontakt ze swoimi stałymi klientami ale także kontrolować to, co sami użytkownicy robią. A to niestety wymyka się spod kontroli i niejednokrotnie już zdenerwowani Internauci przeprowadzali skuteczne kampanie bojkotowania jakiejś marki lub konkretnego produktu właśnie z wykorzystaniem Internetu. Tam o wiele łatwiej jest znaleźć nawet setki tysięcy ludzi myślących bardzo podobnie, więc zorganizowanie akcji przeciwko jakiejś firmie jest proste. Wykorzystanie marketingu w sieci jest więc mieczem obosiecznym, który może zniszczyć reklamodawców zbyt mocno nim szarżujących.

    prezentacje multimedialne | Projektowanie logo tanio i z dbałością o szczegóły.