Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Październik 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

    Reklama na portalach społecznościowych

    W dzisiejszych czasach jednym z najbardziej prężnych sposobów reklamy w Internecie jest reklama za pośrednictwem portali społecznościowych. Często zdarza się, że firmy rezygnują z posiadania własnej strony internetowej (w klasycznym tego słowa znaczeniu) i zamiast tego zakładają firmowy profil na portalu społecznościowym. Jest to bardzo efektywny sposób reklamy, ponieważ stosując takie formy zachęcania klientów do reklamowania firmy jak promocje, konkursy i tym podobne, dociera się do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Z najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie korzystają miliony ludzi, a tym samym stanowią oni rzeszę wiernych nabywców. Od dawna wiadomo, że nawet najlepsza reklama nie zawsze trafi do osoby, która ją ogląda. Często największym problemem jest zdobycie zaufania klientów. Oczywiste jest, że w tym względzie nie do pobicia jest tak zwana poczta pantoflowa. Osoby, które już skorzystały z oferty danej firmy, polecają ją swoim znajomym, którzy w ten sposób nabierają zaufania do danego produktu. Na tej właśnie zasadzie działa reklama w portalach społecznościowych. Teoretycznie anonimowa reklama odbierana jest jako bezpośrednie zaproszenie do współpracy, za które niejako ręczy nasz znajomy. Nie warto zatem rezygnować z reklam na portalach społecznościowych.

    eupominki.com/parasole-i-ochrona-przed-deszczem/8681-monsun-parasol-golf.html