Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
    Lipiec 2019
    P W Ś C P S N
    « Wrz    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

    Podświadome działanie reklam internetowych

    Jest coś, co nas Internecie jako codziennych użytkowników nieziemsko denerwuje. Są to wszelkiego typu reklamy w postaci banerów, wyskakujących czy zjeżdżających okienek oraz przede wszystkim spam na poczcie e-mail. Paradoksalnie te twory reklamowe istnieją tylko dlatego, że odnoszą sukces. Nawet jeśli należymy do tych osób, które rzadko kierują chociażby rzut kątem oka na takie rzeczy, to na całą rzeszę konsumentów te reklamy działają. Naturalnie trudno jest wyobrazić sobie osobę, która klika na każdą zobaczoną reklamę i sumiennie czyta treści zawarte pod danym linkiem. Jednakże czasami odnośniki w postaci reklam są sformułowane w ten sposób, że zaciekawią potencjalnego użytkownika sieci WWW i z czystej ciekawości sprawdzi on, co takiego jest oferowane przez reklamodawcę. Osoby, które omijają jednak szerokim łukiem możliwość klikania w banery czy inne reklamy i tak pozostają pod wpływem kolorowych zdjęć i napisów, gdyż wypisana dużymi czerwonymi literami nazwa danego leku na kaszel od razu mu się przypomni, gdy będzie stał w aptece przy okienku. Takie właśnie jest zadanie reklam – utkwić gdzieś w naszej podświadomości i cichutko tam siedzieć, aby w odpowiednim momencie wrócić do pamięci i sprowokować wybór tej a nie innej marki produktu. Skoro zaś większość czasu spędzamy w Internecie, to właśnie on jest nafaszerowany reklamami.

    naklejki studenckie els